Jätteglad

På min bloggrunda igår, såg jag att det var jag som vunnit en Tomasstämpel, hos Kortmakaren. Gissa om jag blev glad. Har deltagit i utlottningar hela veckan, och i går såg jag att det var jag som vunnit fredagens stämpel "Tomas rockar fett".
Gå in och kolla här vilka roliga Tomas-stämplar, de har gjort. Helt underbara allihop.
Idag har vi varit i Mjölby med Meja på en lokal dressyr. Lina var fyra (tre placerade) med 66%, i LA:1, och vann LB:1 med 72,7%. Meja var verkligen jättefin i båda klasserna, men lite matt i LA. Det var lite tungt på utebanan, och då orkar hon inte alltid riktig hela tiden. Men Lina var jättenöjd!
Nu ska jag käka. Får se om jag skriver något mer idag.

Här är jag igen. Kom på att jag bara måste visa er bilder jag fick på mailen, från när Mimmi var och red Cindy.
Man ser att de gillar varandra, eller hur?

                     
Avspänd och fin trav, nästan direkt.    Pigga och glada båda två........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0