Nya kort

Jaha, nu är det några dagar sedan jag skrev igen. Förstår inte hur fort dagarna rusar iväg. Idag har det varit auktion, så Per och jag har hjälpt mamma där. Passade på att ropa in en micro till min avdelning på jobbet. Vi har nämligen ingen, så 50 kronor tyckte jag det var värt. Fynd!
Igår var vi i Mjölby, så Josefine red Bosse. Bosse var verkligen på hugget. Det var ju rätt kallt (-8) så det bidrog väl till att hon var så alert. Sen kom det in 4 st till ekipage i ridhuset, så det var mycket att titta på. Men hon var jätteduktig! Det var extra kul för två av de som kom in, är dressyrryttare, varav en tävlar på ganska hög nivå. de tyckte att Bozetti var fin, och hon som tävlar mycket sa: hon kommer bli kanon. Då blev vi så glada, för vi tycker ju att hon är fin, men vi är ju inte så lite partiska.......
I går kväll gjorde jag lite kort oxå. Tyvärr kan jag inte visa dem nu, för de som ska ha dem, är här och läser. men om ett par dagar så....

Däremot kan jag visa lite "ögonblick" från några av mina favoriter:

     
       Cindy                                              Bosse

Har även tagit några bilder på katterna:

   
Sirap, inte så förtjust           Frasse, älskar vara
i att plåtas                              framför kameran

Nu ska jag göra lite mer kort, tror jag.
Sen bort till Walltorp en sväng. Därefter är ju helgen snart slut. Imorgon börjar jag tidigt (7.00) och det ska bli ett spännande sportlov, för vår skola ska stängas, så vi får vara på Lagmansskolan. På vår skola ska de byta en värmeväxlare som är trasig, så de stänger av värmen, visst. Så man kan säga att vi är utfrysta.....
Nåja, vi har tre skolsalar, lite hemkunskapssalar m.m att vara i på Lagman, så det blir säkert bra.
Ha det gott tills vi hörs igen.
Kram Betty

Kommentarer
Postat av: Sanna

hihi, -8 grader bara, det är ju rena sommarvärmen för oss, haha, vi hade -28 vi idag x)

2009-02-15 @ 23:30:45
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0