Lördag 15 augusti 2009

Vilken morgon! Just när jag vaknade berättade Per att vi inte hade något vatten. Vår vattenpump hade lagt av, upptäckte han tidigt på morgonen. Förmodligen "räcker det" med renovering av den. Har vi riktig otur blir det att köpa ny......
På måndag morgon får vi förhoppningsvis hjälp med att fixa det. Typiskt att sån´t ska hända när det är helg.
Vi har fått hämta vatten hos grannarna, duschat på mitt jobb och på golfbanan idag. Kul!
Lina och jag var nere i Mjölby med Bosse på morgonen, och hon var jättefin idag. Jossan var supernöjd! Vi oxå!
Eftermiddagen har vi tillbringat på Tornby i Linköping. Ikea och lite annat som var tvunget att fixas. Per har spelat KM på Östad golf idag. Han gick vidare (delad 5:a idag)och får fortsätta spela imorgon.
Lina stannade kvar i Linköping för att vara hos kompisar ikväll. Per och jag har varit hos Löwendahls (yngsta lillasyster)och käkat ikväll. Imorgon får vi väl bära vatten igen. Ska försöka få tvätta hos någon oxå. Åtminstone en maskin. Usch vad jobbigt det är när det händer sån´t här=(
Nej nu ska jag sova tror jag.
Ha det gott.....
/Betty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0