Julkort

I kväll har vi varit hos Sissi och tränat. Lina fick låna Dolero och rida sin lektion på. Han är en stor 6-åring, mycket välutbildad. Det gick jättebra. Lina var jätteduktig och red honom riktigt fint. Hon tyckte det var kul, men jobbigt. Han var inte helt lätt att sitta ner på i traven, men Lina gjorde det bra, tyckte vi allihop som såg på.
Bozetti har fått ta det lite lugnt idag. Varit i hagen med sin älskling hela dagen, och sen blivit ompysslad när de kom in. Hon blev inte riden idag. Imorgon ska vi åka bort till ridhuset en sväng. Vi tänkte det är bra träning att åka transport, och sen få bekanta sig lite med ridhuset. Sen får vi se hur mycket ridning det blir där. Det kanske räcker med att bara låta henne springa lite lös i ridhuset. Vi får se hur hon verkar ta det hela, och det är ingen brådska med att göra saker med henne. Det får ta lite tid. Bättre ta det lugnt än stressa på.
Har tyvärr inga bra bilder att lägga ut ännu. Har varit så grått och trist, så de bilder vi tagit ute, är så mörka. Men det kommer.....

Eftersom jag börjat med mina julkort (aldrig varit så tidig), kan jag ju lägga upp bilder på några av dem nu så ni får se.
Håll till godo:
  

Och så ett grattiskort, som jag gjort oxå:


Här är två kort, som Lina gjort :

 

Vi gjorde dessa kort, och deltog med dem i olika utmaningar, på CC som var hos Svensk Scrapbooking.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0