Längesedan

Jaha, nu var det ett par dagar sedan man skrev igen.... Det är bara så mycket ibland.
Vi har ju varit i Boden och hälsat på Magnum. Han hade det bara bra. Läs mer om det på Linas blogg.
Denna vecka har det varit full fart. Igår kväll och idag har vi varit i Walltorp med Bozetti. Det har gått jättebra! I tisdags var vi hos Sissi och Lina red lektion. Hon fick rida på DD, ett 14-årigt fullblodssto, som gått int. fälttävlan. Det gick kanon!
I tordags förra veckan var vi hos Benke och gratulerade honom. Jessica och Micke var hemma oxå. Kul att träffa dem. Lilla Linus (sonen)är ju ett riktigt charmtroll.
I morgon kväll ska vi ha gäster. Det är Malin och Pierre, Kicki och Benke, Hasse och Else-Marie, som kommer. Man skulle kunna säga att det är taklagsfest, eftersom det är de som hjälpte oss med nya taket i stallet, som kommer. Ska verkligen bli trevligt!

Flera av er har säkert märkt att jag fått fler tråkiga kommentarer här, från en anonym. (Har tagit bort dem.)Det är samma person som lämnat tråkiga avtryck tidigare, och man undrar vad jag gjort den personen. Eftersom jag har IP numret, ska jag få hjälp att ta reda på vem det är. Har även sett andra inlägg från detta IP nummer, och där är användarnamnet Elin, så det lär inte bli svårt att spåra. Tråkigt att det ska behövas en massa extra jobb med sådant här..... Men, men!

Det var en liten parentes.

Innan jag avslutar, tänkte jag visa ett par bilder på hästarna. Håll till godo.....:

                 
Kalle och Bozetti.                               Bozetti                                      Kalle
Han vaktar och hon vilar.

                                         
                                     "En bild säger mer än tusen ord...."
                                                                                                                   Foton: Lina Wahlborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0