Härliga helg

Sov till halv åtta i morse. Per gick ut en timma tidigare och gav hästarna frukost, och hämtade tidningen. Käkade frukost när jag släppt ut hästarna. Vid halv tio tiden åkte Per. Han skulle ju till Stockholm över helgen. jag duschade och fixade till mig, och sedan åkte jag till Mjölby. Handlade lite scrapgrejor på bokhandeln ( limpennor och cardstockpapper) , sedan till systemet och Lidl. Sen åkte jag till Kungshögaskolan, för det var öppet hus där. Träffade Lina och tog en fika. Handlade lite av en klass, men det ska bli julklappar, så jag kan inte säga vad det var.
När vi kom hem, fixade vi lite med hästarna. Bozetti har fått gå på en kort promenad med sadel och träns på. Bara för att träna lite. Det blåser ju nästan storm här idag, så vi tyckte inte att vi skulle rida ut då.

Har gjort ett par julkort kväll. Ett är gjort till cybercropen (scrapträff på nätet, ungefär) hos Scrapperiet. Har deltagit med det i en av deras utmaningar. Hoppas jag hinner med något till imorgon oxå. Här är kortet jag gjorde:

                           
Nu ska Lina och jag mysa lite. Hon är så hes, så hon kan knappt prata. Har just gett henne en stor mugg te med honung i. Ha det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0