Udda julgran och silverdukning

Har precis tömt min telefon på bilder, så här kommer ett par stycken.

Först lite bilder på vår julgran vi hade denna jul. Eller gran och gran... det var mer en rolig grej, faktiskt. Köpte en stålstomme, formad som en spiral, på Ikeas rea innan jul (Lina fick oxå en) för bara 19:-.
Sen virade jag den med en himla massa glitter och glittergirlang, för att slutligen hänga i lite kulor i blått och silver.
Andra år brukar vi ha en vanlig gran, som jag som bekant klär om till nyår. Detta blev lite mer udda, men uppskattat, faktiskt. Det matchade fint mitt silvertema på nyårsfesten oxå...

Här kommer bilderna:

        
Ikeas skyltex             börjat vira glitter                   färdig!

Så här var min nyårsdukning:



och här en närbild på min stora bordsdekoration, som bestod av ett silverfat med två ljuslyktor, och runt dem snurrade jag glitter och lade dit silverkulor. Enkelt och effektfullt!



Ja, det var lite "gamla" bilder, men nya här på bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0