Inget vidare

Nej, det gick inget vidare för mig att fixa till lite här. Lina var hemma och gav mig lite tips och sen satt jag och tänkte att "kan själv", men efter en timma tröttnade jag. Fortsätter imorgon tror jag...

Nåja, lite bilder på Bosse kommer här:

 
  Ett ögonblick...                        Lina och Bosse 2009

 
Första dressyrtävlingen, Holavedens Lantliga RF

 
 Träning för Gunsan                Bozetti, 2008, snart 4 år

 
"Någon" busar i hagen             Fiiina Prinsessan

Bosse, en riktig "stallhäst" - hon älskar att få gå in i stallet. Jag vet ingen häst som varit så stallkär som hon. Så fort man kommer med bilen långt ner på vägen, springer hon fram och ställer sig vid grinden och vill gå in. Alltid är det så. Det är en häst, fast hon inte är vår, som betyder oerhört mycket för vår familj. Veterinär Åsa sa en gång till Lina när vi var där: -Det här är nästan ingen häst, va? det är som din lillasyster? ja, svarade Lina, och då sa Åsa:-Jag ser det på din mamma.
Hon har så rätt så. Det som vi gått igenom tillsammans med Bosse, har skapat något alldeles särskilt mellan oss och henne.

ja det var Bosse det. Stallets dominant (hon bestämmer i hagen), pajas, prinsessa och buse, allt på en och samma gång.

Den sista av våra hästar presenterar jag en annan gång.

Nu ska jag ladda för mitt besök på ortopeden imorgon. Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0