Guldbaggar och paket

Ser på Guldbagge-galan. Fantastiskt mycket bra filmer, duktiga skådespelare och andra fantastiska människor det finns. Jag som gör film, dock helt amatörmässigt, med mina elever, vet vilket ENORMT jobb det är att göra en liten snuttfilm. Man kan inte annat än beundra alla filmskapare, skådespelare m.m., för allt jobb de lägger ner.
Kul att voltigefilmen Apflickorna fick priset för bästa film!

Eftersom vi är inne på temat guld, visar jag ett kort på en fin paketinslagning, jag gjorde till M och P, när vi skulle dit, förra helgen. Jag ÄLSKAR att göra vackra, fina och annorlunda paket. Detta är det guldpapper om, med svart presentsnöre och guldresårband på. Plus att jag satte på en svart blomma.




Eftersom jag är lite av en hamster, när det gäller vackert papper, och tycker man ska spara lite på miljön, är detta ett återanvänt papper, med färg/mönster på bägge sidor. Även guldresåren är återanvänd. Blomman kommer från en ljusmanschett, som är inköpt någon gång på auktion,och sedan "slaktats".
Är du också en som sparar en del/allt papper när du själv får presenter? Kommentera!

Det var allt för mig, för idag. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Jättesnyggt paket, ser proffsigt ut!

jag spar ibland också...gamla snören som är fina. Återanvänder dem ibland till paket, ibland till scrappet.

2012-01-24 @ 07:17:14
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0