Artros?

Besöket hos sjukgymnasten i morse gick bra! Mycket trevlig kvinna, som efter lite prat, blev förvånad när hon hörde att det var förkalkning på menisker och ledbrosk, och ingen hade gått in och skrapat/rensat. Hur konstigt tycker inte jag att det låter då???...
Nåja, efter diverse frågeformulär, kläm-och böjövningar, var det dags för lite praktiska övningar, vilka jag klarade mycket bra. Nu blir det lite hemmaövningar, innan jag i mars, ska på föreläsning om artros och sen få genomgång av träningsupplägg. Efter 3 månader ska man kolla upp igen och se utvecklingen. Så nu håller jag tummarna för att det ska ge bra resultat. Bara att kämpa på! Blir det inte bättre, ska jag vara som en igel på ortopeden...

Igår kväll var det hoppträning på Herrgården, för Nina. Fixan var mer än laddad, det var ju ett tag sedan det var en riktig hoppträning...
Det är så kul att se hennes glädje över att få arbeta. Vilken häst!

På lördag fm är det dressyrträning med alla ungdomar i projeket. Ska bli kul att ses igen! Sen är det frisören för min del, och på kvällen Ridsportgalan på Konsert och Kongress. Jättekul!!!

Men det blir festligheter redan imorgon kväll, då vi ska hem till lilla mamma och fira henne. Kul att träffas, vi systrar med familjer.

På tal om familj, så måste jag bara visa en bild som jag tog med telefonen häromkvällen på Bosses mage. Hon börjar ju få lite bebismage nu. Åh, vad jag längtar till sommaren och föl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0