Kalas

Jösses vad 4 lediga dagar går fort! Det var ju nyss torsdag morgon och nu är det söndag kväll...

Igår tvättade jag lite hästtäcken, och det var välbehövligt. Hästarnas regntäcken var så skitiga så jag passade på att tvätta dem, ifall det blir så milt väder att man kan ha dem på istället för vintertäcken. Nu när det har varit så lerigt ute, har självklart vår "skitgris" Fixan, skitat ner sitt andra vintertäcke, så man nästan inte ser vad det är för originalfärg på det. Hon är förfärlig på att rulla sig i skiten, den hästen.

Passade även på att kolla in lite svt play från Scandinavium i går oxå. På kvällen såg jag dressyren på tv. Säger bara: Patrik Kittel-vilken mästare!

Idag har jag jobbat lite vid datorn, skrivit protokoll, medlemsregister m.m. Sen var det kalas hos pappa och M, för att fira dem. Pappa har fyllt och M fyller i mars. God mat och gott fika, bjöds det på.

Nu ska jag ut en sväng till de fyrbenta vännerna och borsta. Bosse fäller så in i norden. Både jag och borstarna blir precis täckta av hår. De andra fäller bara lite lite grann, men det kommer väl på dem oxå snart.

Tjing så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0