Filmfestival

är det imorgon förmiddag för mig och två av mina treor som jag jobbar med. Vi ska till Sagabiografen i Mjölby och titta på film. jag jobbar med film i klasserna och en av klasserna har gjort klart sina filmer, och jag har skickat in filmerna till festivalen. Så imorgon är det sååååå spännande! Barnen var pirriga redan idag, undrar hur det är imorgon då. Älskade ungar! Rapport kommer...

Fixan reds i ridhuset ikväll. Spöregnade ute och Lina ville köra en sista avcheckning innan tävlingen på lördag. Vi åker alltså till Vikbolandet då, och det startar 8.00 och i nuläget hade Lina startnummer 9 i första klassen... Har inte orkat tänka på hur tidigt vi måste ge oss iväg.
Nåja, det blir något att klura på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0