Tar ny sats

Håller med den som kommenterade här att det bloggas dåligt. Det är drygt två månader sedan sist. Har liksom varken haft tid eller lust att blogga. Men nu får jag ta mig i kragen. Som ni förstår har det hänt en hel del under tiden jag avstannat i bloggandet. Det största är nog att Lina har flyttat hemifrån, till en mysig liten lägenhet på landet. Dit flyttade även Bozetti in några veckor, för Crucifix bodde redan där. Så Lina har haft båda våra stora hästar hemma hos sig. Men idag har Bosse flyttat hem hit igen, för vi har bestämt att vi ska betäcka henne. Då får hon ta det lugnt detta året. Vi kan rida och jobba henne lite ändå. Känns så spännande!
Just det, jag har ridit Bosse nu oxå. För några veckor sedan fick jag för mig att jag skulle prova. Skritt och galopparbetet som vi tränar henne med. Det gick kanon, men jag orkade inte galoppera så länge. Men, men Rom byggdes inte på en dag... Skoj var det iaf!

kattungar har det blivit hemma hos Lina oxå, två små söta krabater, en svart och en randig. Så är det någon som vill ha en, så bara hojta till. de är ursöta, och ca 5-6 veckor gamla. Vi vet inte exakt ålder, eftersom mamman gömt dem och vi inte var säkra på att hon skulle få ungar. Ska se om jag kan fota lite och lägga upp.

Imorgon ska vi ha kalas här, för att fira Lina, som fyller på tisdag. Härligt att träffa släkten igen!

Nej nu ska jag sova. det blev iaf en liten uppdatering.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Skam den som ger sig! Ser fram emot fortsatt bloggning ;)

2011-05-21 @ 09:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0