Torsdag 6 januari 2011

Jaha, så har ännu en ledig dag gått! Jösses vad fort det går. Dags att börja jobba imorgon. I och för sig bara mellan 8-11.30, personalmöte. Men ändå... Man vänjer sig snabbt vid att vara ledig.

Idag har jag ägnat mig åt att rensa garderober och  lådor. Drygt 2 stora proppade sopsäckar med kläder, handdukar och sängkläder har jag rensat ut. Skönt! Skulle vilja ta köksskåpen oxå, men det hinner jag inte idag.
Har städat ur två av dem i förrgår, eftersom jag köpte nya tallrikar på Ikea, och fick plocka bort de gamla för att få in de nya. Passade på att rensa bort lite kaffemuggar då också, som vi nästan aldrig använder. Känns som man ska passa på när man drabbats av den stora "rensarfebern".

Har självklart promenerat med "Prinsessan" idag oxå. Det blev en rask promenad på drygt 30 minuter. Det var inte lika halt på vägen idag, eftersom vägen var plogad. Då blev det inga styltor, så broddarna fick bättre fäste.

Lina var ute och gick med Fixan idag oxå. Sen har hon och E åkt till Linköping. Skulle bjuda några kompisar på mat ikväll, så de har tillagat en mumsig fläskfilégryta på fm.

Nej nu ska jag ut och fixa stallet för natten.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0