Fredag 21 januari 2011

Sååå skönt att veckan är slut och man har två dagars "ledighet" framför sig. Jag slutade tidigt idag och for snabbt hem för att ta in hästarna, eftersom hovslagaren skulle komma idag. Bosse fick nya skor och Kalle blev verkad.

Sen blev det promenad för Bosse och mig. Idag var hon på hugget. Vid grannarnas hus på hemvägen, höll ett gäng skator till, och förde ett himla oväsen, och då blev Bosse helt tokig. Hoppade och skuttade och för runt mig. Jag hade fullt styr med att hålla henne på vägen. Men hon lugnade ner sig till sist, så vi kunde slutföra vår promenad.

Lina åkte direkt till Sjöhagen efter jobbet och trimmade lite med Fixan. Imorgon är det träning med Idrottslyftet för Jossan. Det blir på Ljungby Ridcenter, och håller på mellan 10-12- Lina rider 11-12- Ska bli riktigt kul!

Senare på dagen blir det att åka till mamma och fira henne, hon fyllde nämligen år i onsdags.

Har lite annat som måste göras imorgon oxå, ett dopkort som jag har beställning på, fika med en kär vän, motionera Bozetti, fixa våra nya datorer, plus att jag har en lite grj på gång som jag måste skriva lite till. Tyvärr kan jag inte avslöja ännu vad det är. Får se om jag kan berätta nästa vecka. Men det känns både lite läskigt och spännande...

Nej nu ska jag nog läsa i min bok: Smak för passion, en riktigt erotisk bok. Egentligen inte sådana böcker jag brukar läsa, men den här har jag fått, och tycker den är bra. Det är en sådan bok som man egentligen inte ska berätta att man tycker är bra, tror jag. Den är så banal, men jag tycker den är lättsam och bra. Vi svenskar är så himla lagom och präktiga, ska gärna analyser allt vi läser, och så ska det vara så seriöst.
Denna bok är så "het" så man nästan rodnar när man läser visa delar. Härligt!

Ja, som ni förstår så vill jag läsa nu...

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0