Torsdag 24 februari 2011

Slutade tidigt idag! Sååå skönt det är att ha lite "extra" tid hemma. Har startat tvättmaskinen och ska snart hänga upp tvätten. Funderar på om jag ska ta och baka något till våra tävlingar som är nästa helg. Vaniljkakan jag har bakat innan, brukar vara uppskattad.
Vad jag definitivt ska göra, är polkaglass. Har nämligen köpt 2 st Marabou polkachoklad (10 kronor styck på Netto), så de ska jag hacka sönder och blanda i vaniljglass. Ska testa, tror det blir kanongott. Har testat co co choklad innan, och det var supergott.

Nej nu sticker jag ut och tar in mina små älsklingar. Ska försöka lägga upp lite bilder senare idag. Nu när jag har lite "extratid".

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Idaho

Låter mumma! CoCo-glassen var också god! provade att göra den med färsk ananas och den blev bra den också. Hade dock ingen coco hemma så jag blandade i lite cocos när jag fräste ananasen och serverade med vanlig vaniljglass. Gotti gott gott!

2011-02-24 @ 17:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0