Söndag 20 februari 2011

Brrrr! Så kallt det är. i natt har det varit nästan -24 grader här. I morse hade varmvattnet i vårt kök frusit. Som tur var hittade Per snabbt var det frusit, och kunde tina det. Även hos flera bekanta har det frusit i natt. Men det blir ju så när det är kallt och inte så mycket snö som isolerar. Fy tusan!

Igår var Ida här och "utbildades" i Equipe. En duktig elev, måste jag säga. Sen åt och drack vi gott tillsammans, senare på kvällen. Mycket trevligt!

Idag har jag jobbat vid datorn med protokoll och en hel massa grejor inför våra tävlingar. Tänkte att jag skulle förbereda så mycket som möjligt i god tid. Känns riktigt bra!

Efter lunch åkte vi till Fixan och Lina red ett litet pass på henne. Superfin var hon. Imorgon är det Jossanträning igen. Kul!

Nästa vecka är det ju sportlov, så barnen är lediga från skolan, men fritids är öppet. Vi har mycket färre barn då, och det är riktigt mysigt att jobba när det är skollov. Vi ska hitta på lite kul grejor med barnen. I morgon blir det lite lugnt och bara njuta av att det är lov. Skönt!

Nej det blir inte mer nu, för jag ska ut och fixa till det sista i stallet. Kvällsmocka, fylla på vatten, pyssla lite och så ge natthö. Sen blir det Solsidan!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0