Onsdag 9 februari 2011

I morse var det besök hos naprapaten klockan 8. Han konstaterade ganska snabbt att jag hade en bäckenförskjutning, samt kraftig inflammation i en muskel vid höften, vilket gjorde att jag har så himla ont ner i benet och ljumsken. Att jag hade kunnat rida kunde han inte förstå... Man är väl en viking=)
Nåja, efter massage och lite dragande i mig, satte han igång med att "trycka" tillbaka bäckenet lite. Jösses vilken smärta! När jag kom tillbaka på jobbet kände jag mig faktiskt riktigt mörbultad. Men faktum är, att framåt eftermiddagen började jag känna mig lite bättre. Tycker nog att det fortfarande känns som att det släppt av något på smärtan. Har fått i läxa ett par strechövningar, och att smörja in med smärtstillande och antiflammatorisk gel på smärtande ställen. Återbesök tisdag nästa vecka. Hoppas på snabb bättring nu.

I kväll har jag varit på möte med fler föreningar i kommunen. Det ska bildas ett s.k Idrottsråd i Mjölby, och det var andra mötet i den processen, i kväll. Intressant! Får se var det slutar, eller rättare sagt börjar/hur det blir.

Kort inlägg blir det för nu ska jag sova, man blir trött av att ha lite värk hela tiden.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Jösses, vad har du gjort för illa när du råkar ut för detta elände, skönt att " dr" kunde trycka till:-)

Jag brukar ha värmedyna på "det onda" när jag har ont, det kanske inte är så bra, men skööönt!

Bakade igår så jag skickar en påse bullar textmässigt här o nu, ngt gott måste man ju få!!!

Brättra på dig o ta det lugnt

/Eva-Marie

2011-02-10 @ 14:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0