Fredag 25 februari 2011

Lovade visst för mycket igår, när jag skrev att jag skulle försöka lägga upp lite bilder. Hrm! Var tar tiden vägen?
Nu är det helg igen, i allafall. Det är skönt! Idag kom jag hem lite tidigare från jobbet, för jag hade barntomt rätt tidigt. passade på att stanna en stund och beställa lite grejor till vår avdelning, samt planera idrotten nästa vecka.
Nu tar jag ett glas rött och väntar på att maten ska bli klar. Ikväll blir det grillade kycklingfiléer, klyftpotatis och sallad. Mums!

Idag har jag fixat till ryttarmeddelande m.m. till tävlingarna nästa helg. Det ska läggas ut på klubbens hemsida i helgen, plus lite annan information till ryttarna. Det är lite pyssel att ha hand om alla anmälningarna, men jag tycker det är kul, och har fått en hel del rutin på det nu, så det är rätt smidigt ändå.

I helgen har vi inget speciellt inplanerat, förutom det vanliga styret med hästarna. Få se vad som händer. Brukar alltid bli en hel del att göra ändå.

Nej, nu är det dags för mat och "På spåret".
Ha en fortsatt trevlig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0