FIRAR

att Bozetti är konstaterat dräktig! Idag tog Bitte emot oss "eftersläntrare" för at kolla dräktighet. Mellan 18-19 kunde man komma med sitt sto. Ingen kanondag för familjen Wahlborg, eftersom Lina tränar för Jossan kl. 17.15- men vi körde Fixan till Sjöhagen igår, så fick hon stå där i natt och idag, så var det en resa mindre. Så när jag kom hem från jobbet, var det bara att lasta in Bosse och åka. När vi kom dit och jag gick in med henne i stallet, var jag nästan lite illamående, så spänd var jag. Hon är dräktig!, sa Bitte. Herregud, jag blev så glad så jag höll på att börja lipa. Min fina Bozetti, med en bebis i magen. Som jag har hoppats! Så nu börjar elva långa månader att hinna oroa sig på.... :)

Så nu har min älskade man och jag druckit skupa och firat.

Imorgon ska jag bjuda på "skumpa" på jobbet, tror jag. Larvigt, tycker kanske ni, men lite roligt tycker jag.

Kram från en som är lite glad i hatten nu.



Bozetti och Lina 2010, innan allt det tråkiga hände...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis! Vad skönt att det äntligen tog sig. Kul att Zett och Bosse får föl samma år. Blir mycket spännande. Mvh Eveina

2011-08-29 @ 22:55:47
URL: http://razzett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0