Söndagkväll

Jaha, så är helgen slut. Skönt att det har varit lite mildare idag iallafall. Igår var det ju så kallt. Vi hade runt -20, nästan hela dagen. Utom framåt kvällen när det var -23. Brrrr!
Lina och jag var iväg till Sharpman och köpte oss varsitt par skor. Goretex, vattentäta och lite varma. Inga vinterskor egentligen, men bra att ha på höst och vår, när det är lite kallt och kanske blött. Det var rea på dem, så vi tyckte nog att vi fyndade. Sen åkte vi till mamma och Roger, för att hjälpa till med att lägga in bilder på ett minneskort till Peders digitala fotoram.
Idag har vi varit i Ljungby med Bosse. Hon var laddad, men skötte sig riktigt bra. Blev lite skänkelvikningar och övergångar som tränades.
För övrigt har helgen varit lugn och skön. Har verkligen slöat lite. Skönt!
Imorgon börjar det på "riktigt" på jobbet. Då är alla elever där, och full fart. Jag börjar morgonen med syslöjd. Skoj, hoppas jag!
Nej, detta får bli en kort uppdatering, för jag gör det i pausen på Johan Falk. Programmet är skitbra!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0