Snart jobb...

Idag blir det kort dag på jobbet. Halv tio till fyra. Bytte bort dagens stängning, så jag stängde igår istället, eftersom vi ska med Bosse till kliniken ikväll och kolla tänderna.

Ska strax till jobbet, men tänker nog stanna och köpa fika (säger inte vad, men det blir en favorit) på vägen.

Imorgon blir det Stockholm för mig. Tar tåget upp så jag slipper köra i det här väglaget. Sen får ju familjen ha den stora bilen hemma då oxå. Ska ju bli snöoväder verkar det som. Då kan det behövas bil med 4 hjuls drift.
Nej, nu ska jag hänga upp en maskin tvätt som jag hunnit med att köra på morgonen. Man hinner lite när man börjar sent, om man går upp tidigt...
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0