Logotype

Idag har mycket av dagen handlat om vår nya klubb. Först kom Cissi hit och vi kollade av räkenskaperna, som inte tog speciellt lång tid. Vi har ju inte varit igång mer än några månader.
När jag slog på datorn och kollade mina mail, hade vår logotype kommit. Den är så fin!
Kolla bara:

                            

Vi som jobbat med att ta fram den med hjälp av företaget LogotypeDesign, är jättenöjda. Lämna gärna en kommentar om vad du tycker.

Jag har även tagit lite kopior på loggan, som vi fått i flera olika format. Dessutom har jag sparat ner dem på en skiva oxå. För säkerhets skull. Min dator har börjat låta lite skumt när man sätter på den, så jag vet inte om den håller på att lämna in.

Gå gärna in på klubbens tillfälliga hemsida oxå och kolla runt lite, den finns här. Klicka på Väderstad Hästsportklubb i menyraden.

I kväll har vi varit i Mjölby med Bosse. Jossan red henne. Det blev lite galoppträning. Speciellt på att fatta höger galopp. Hon var lite strulig, så Jossan fick jobba lite. Men sen gick det bra. Men så är det ju ofta med unga hästar, det kan bli perioder ibland då det blir svårt att fatta någon galopp. Men vi bestämde att Jossan får rida henne på onsdag igen. För att befästa högerfattningarna lite. Men vad Bozetti tycker det är kul att bli riden! Öronen framåt och bara tuffar på. Härligt! Imorgon blir det vila, bara springa omkring i hagen.

Nej, nu är det sovdags, även för en nattuggla.... Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Petra

Loggan var jätte snygg.Har du den i wmf format??

Kram Petra

2010-01-05 @ 08:40:23
Postat av: Christina

Hej. Loggan är jätte fin,stilren o tydlig, snygg ledigt på en skala 1-10 är det 10 poeng o mer.Kram Kicki...

2010-01-05 @ 17:53:25
Postat av: Christina

Hej. Loggan är jätte fin,stilren o tydlig, snygg ledigt på en skala 1-10 är det 10 poeng o mer.Kram Kicki...

2010-01-05 @ 17:56:07
Postat av: Karin Rhedin

Loggan är jättesnygg tycker både Ellen o jag!!

2010-02-10 @ 17:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0