Landstoken blogg-candy

Nu lottar Landstoken ut ett jättepaket med pysselgrejor. Kolla bara:



Nu tar jag chansen att vinna allt detta! Pröva du oxå. Gå in här för att läsa mer.

Tur att man hittar något som kan förgylla denna tråkiga söndag. Det vräker ner utanför fönstret. Usch! Enda positiva med dåligt väder, är att man kan få något gjort inomhus, men jag har ingen inspiration till det.

Får softa lite i väntan på att klockan ska gå, för vi ska ha styrelsemöte ikbäll, och det blir nere på MHC. Ska passa på att titta runt lite inför tävlingen. Hoppas att det är många av våra medlemmar som dyker upp på träffen vi har efter styrelsemötet.

Nej nu ska jag fortsätta min lilla bloggrunda. ha det bra ute i regnrusket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0