Bröllopsdag

För 21 år sedan gifte jag mig, med samma man som jag fortfarande är gift med! Så ikväll firade vi lite med att åka in till Vadstena och käka. Mysigt!
Annars har det varit en mycket lugn och skön semesterdag.
 
Igår gick vi en sväng på Skänninge marken, hela familjen. Det blev faktiskt en hel del inköp. Papper, såklart! Både presentpapper och lite hårdare kartongpapper. Lite scrapbooking grejor fyndades oxå, liksom servetter, som jag älskar att ha mycket hemma. Även en god tvål inhandlades, plus lite annat smått och gott. Vi köpte oxå ett fönsterputsarkit, som demonstrerades. Så idag har Per putsat ALLA fönster i huset inklusive fönstren på altanen. Han var tvungen testa kitet vi köpte igår. det var kanon, tyckte han. Gick snabbt och lätt, och blev jättebra! Ni förstår varför man fortfarande är gift med honom, va?=)

Imorgon ska jag städa garderober, lägga ut lite ponnysaker på Tradera och försöka hinna med att rensa på logen, så vi får in halmen som kommer snart.

Men nu ska jag lägga mig och läsa nya numret av tidningen Ridsport, som kom idag.

Tack för titten!


Kommentarer
Postat av: Maria G

En fönsterputsare är INTE dumt att ha!! Antar att han är händig även med andra sysslor!!;-)

Grattis till bröllopsdagen, eller vad säger man? Vi har snart 18 årig bröllopsdag, tänk vad åren ramlar på!

M

2010-08-06 @ 11:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0