Tradera

Nu har jag lagt ut auktioner på Tradera. Ett schabrak och massa kläder från min tid som butiksägare. Har en massa kläder som legat nedpackade, och som är jättefina. Måste bli av med lite, så man får lite plats i garderober och skåp. Tar ju enorm plats och man vill ju inte ha det ute i bodarna..... Mössen kan äta annat, tycker jag.

Framåt kvällen ska vi till Vadstena igen och rida Speranza. Hon gick riktigt bra igår. Det är högergaloppen som är problem. Hon går på dubbla spår och blir lite fyrtaktig, men det var klart bättre igår än i förrgår, när Lina red första gången. Man kan ju inte förvänta sig underverk på 3 ridpass. det får gå som det går. Lina tycker hon är kul att rida på, och hästen är positiv och gör så gott hon kan.
Vi ska provlasta henne i vår transport i kväll oxå, så man vet hur hon är. Sen är det det vanliga, duscha, fläta man osv. Tränset är redan rengjort och putsat. Vi ska fota lite när hon rids idag, så jag kan lägga ut här. Håll tummarna i morgon alla ni där ute.

Nu ska vi förbereda oss inför vår Ullaredresa. Vi ska nä,ligen åka dit imorgon efter tävlingen. Petra, Alma, Lina och jag åker ner i husbilen, och campar till måndag. Då ska vi shoppa!!!
Så nu ska vi snart till Löwendahls med lite grejor, så allt sånt är klart tills imorgon. kan ju bli lite körigt att tävla och hinna iväg, så allt som är förberett är skönt.
Ha en fortsatt trevlig lördag, så hörs vi snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0