Torsdag 3 september 2009

Ikväll blev det riktigt körigt när jag kom hem. Först in med hästarna i en hiskelig fart. Det spöregnade och hade väl gjort ett tag, för de var genomblöta och stod vid grinden och häckade. Sen in och snabbstädade (hann inte hela huset, men det gör inget, för resten är kvar imorgon) innan jag bakade scones. Klockan sju kom ett kompisgäng hit och vi fikade och pratade en lång stund. Trevligt!!!

En dag kvar, sen är det helg! Härligt! Ska försöka greja lite här hemma imorgon. Har en massa hästgrejor och kläder, som ska fotas och läggas ut på Tradera. Hoppas hinna det denna helg. Plus en massa annat roligt oxå, som man vill göra. Gärna hinna spela lite golf, åtminstone på söndag. Hoppas på fint väder!

Nu ska jag i alla fall förbereda lite inför morgondagen. Skönt att ha sovmorgon (nåja, måste ju hinna hästarna innan jag åker), börjar inte förrän halv nio imorgon. Behöver kanske inte gå upp 05.15 i alla fall.
Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0