Tisdag 8 september 2009

Väntar på att klockan ska bli 8.30, då hovslagaren ska komma. Börjar jobba sent idag, så då passade jag på att boka in skoning.
Igår firade vi Anna som fyllde 40. Jag har scrappat ett album till henne med lite diverse. Det var foton bl.a på henne och hästarna, lite info om året 1969, då hon föddes. Lite text om stjärntecknet Jungfrunoxå, och mycket annat. Hoppas kunna lägga ut lite bilder på det sen. Sen fick hon en cd med massa foto, samt en dvd med hennes ritt i Holaveden. Även en flaska vitt vin gav vi bort. Kunde inte motstå den, eftersom vinets namn var Sankt Anna......

En trevlig kväll, med mycket uppvaktning för födelsedagsbarnet.=)
Innan kalaset var jag på ridskolan, men det var ingen ridning denna gång utan teori. Jag blev dessutom intervjuad av två tjejer, från mitt fritids, där nere. Det är till skoltidningen som vi ska göra. Jag fick svara på frågor om min hobby hästar och ridning. Dessutom intervjuade de min ridinstruktör. Om vad vet jag inte, men man kan ju ana....
Så lite fotografering oxå så klart. Gulligt!

Nej nu ska jag ta en snabb bloggrunda innan jag ska ut i stallet.
Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0