Golf m.m.

Jaha, då har snart lördagen gått oxå. Men tycker jag hunneit med lite idag. Gick nio hål på golfbanan med man och dotter. Gick inget vidare för mig och Lina, men Per spelade bra. Men det är ju så tyvärr, att man spelar för sällan. Men, men, det var trevligt i alla fall. Mestadels.... Imorgon ska vi gå 18 hål, och tillsammans med Löwendahls. Skoj!
Sen har jag hjälpt Lina i stallet. jag har gått bredvid och hållt i lite när hon red Bozetti. Hon är ju lite busig nu. Det var ju så nere hos Jossan i torsdags oxå, att hon gärna drar ner huvudet och ruskar för att hitta på bus. men hon skötte sig riktigt bra idag, faktiskt. trots att vissa grannar kom med hundarna, som låter (ylar och gnäller) hela tiden. Bosse blev faktiskt rädd för deras hundar först när de kom förbi. Bara för att de låter konstant, tror jag. Men i alla fall, så tyckte Lina att vilda prinsessan kändes bra idag. Efter en stund verkade det som om buset försvunnit ur hennes hjärna. Eller som vi brukar säga; "masken" som kryper däruppe kanske vilar.....

Resten av dagen och kvällen har jag ägnat åt att lägga upp mer auktioner på Tradera (även fotat)och grejat lite här hemma.
Just nu har vi ätit. Vi passade på att äta lax nu när Lina är ute. Hon äter ju som bekant, inget som levt i vatten....

Nu ska jag softa lite i soffan, tror jag. Kanske ta ett glas rött.
Ha en fortsatt trevlig helg!
/Betty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0