Torsdag 18 juni 2009

Långledigt!!!
Så skönt att man har ledigt ända tills på måndag.
Idag har jag varit på Mjölby och ridit igen en lektion som jag missat. Det var ett särskilt tillfälle ordnat för att rida igen. Först fick vi veta att vi skulle rida enskilt i gamla ridhuset, utan instruktör. Kändes inte så seriöst tyckte vi. Men så löstes det och vi red en "vanlig" lektion med instruktör. Intressant att rida samma häst som jag red i måndags, men för en annan ridinstruktör....Inte helt nöjd med passet, för jag tyckte inte Umberto gick så bra som han gjorde i måndags. Men, men.....
Känns ju helt klart att ska jag fortsätta rida där, så är det Josefine jag ska träna för.

Har precis gjort en silltårta till morgondagen. Ska fira midsommar här hemma. Thörnvalls, Anna och jonas kommer hit. Ska bli så kul.

Hände något lustigt vid 21.30-tiden här. Det knackade på ytterdörren, och utanför stod två kvinnor och en yngre tjej, och undrade om de fick kolla på hästarna i stallet. De har sommarhus rakt över gärdet, och tjejen var så intresserad av hästar, sa de. Lina följde med dem ut i stallet, och de var så tacksamma. men vi tyckte nog allt att det var rätt knepigt. Sent på kvällen för att knacka på hos främmande människor, kanske......

Nej nu får det bli sängen, så man blir lite utvilad, och kan partaja länge imorgon.
Kram på er!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0