Söndag 21 juni 2009

TJOHOOO!
Jag har vunnit ett presentkort hos Stämpelboden på 300:-. Det var i utlottningen hos Svensk Scrapbooking, som jag blev den lyckliga vinnaren. Gissa om jag blev snopen, glad och lycklig på samma gång. Var genast tvungen att hoppa in hos Stämpelboden och dregla över alla stämplar. =)

Förutom att jag upptäckte min vinst, har jag idag varit hos Anna och Jonas största delen av dagen. Vi har ju haft träning för Gunnel där idag. Tror att alla var helnöjda. Det var 8 ekipage där idag, som red i strålande sommarväder. Härligt!
Alla var så glada och vi hade så trevligt tillsammans. Tack Anna och Jonas för att ni lånar ut er fina bana! Tack Gunnel för inspirerande träning! Och en eloge till alla ryttare, NI ÄR SÅ DUKTIGA! 
Massor av bilder (över 200 st) har vi fotat idag. Flera bilder på varje ekipage. Går att maila till mig eller Lina om man vill få dem på cd. Här är ett par smakprov:

 
 
Eftersom det var så fint väder, var jag självklart tvungen att byta om till kortbyxor och linne, när vi var hemma med Bosse, som för övrigt skötte sig alldeles utmärkt. Efter ombytet fick jag faktiskt riktig semesterfeeling. Ni kan säkert räkna ut att den feelingen har just nu övergått i en helt annan känsla. Nämligen känslan av stramande och hettande skinn....... Nåja, lite överdrivet, men jag är väldigt röd på armarna. Och brun i ansiktet. Alltså riktig sommarkänsla.

Nu ska jag kika in på Svensk Scrapbooking igen och se om det har laddats upp några fina alster.
Ha det gott, så hörs vi förhoppningsvis imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0