Lördag 11 juli 2009

Den här dagen har gått i regnets tecken. Hela förmiddagen och halva eftermiddagen har det regnat här. Vi lyckades pricka in värsta skurarna när vi red. hade åkt bort till Walltorp vid 15.30-tiden, för att rida lite på banan, för det var så halt i gräset här hemma. Gissa vilken kuse som fick träna på att gå i vatten och vänja sig vid ösregn. Jo. lilla Bosse. Hon tyckte det var vidrigt till att börja med. Gick nästan inte fram alls först. Men sen vande hon sig vid att det skvalade om både henne och piloten. Det var ju inte något duggregn precis. det fullständigt öste ner. Men det gick bra ändå.
Senare ikväll gick vi ut en sväng på golfbanan med Per. det var både Lina, jag, Petra, Roger och Alma som gick med. Lina spelade riktigt bra. Men det var sämre för oss "tanter". Roligt är det, men svårt. Jag fick inte till något utslag bra idag. Men ganska ok när jag skulle pitcha upp bollen på green. Men det räcker liksom inte........
Nåja, man får kämpa på. Tur att det är så roligt!
Som ni säkert sett, har jag lagt ut två ridkavajer till salu här. Det kommer mer grejor inom kort. Har ju massor av kläder kvar sedan jag hade affär. Så håll ögonen öppna.
Imorgon ska vi ta det lugnt. Tror jag ska baka lite faktiskt.
Vi hörs....
/Betty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0