Pysslat

Här kommer bilderna på tändsticksaskarna jag dekorerat. Färgerna är inte helt identiska med verkligheten, eftersom jag fotade dem i lite halvdåligt ljus. Men håll till godo....

    
 en i grönt   och en i rosa          baksidorna ser ut så här

Bara älskar Vildastämpeln, som jag köpt hos Stämpelboden . Skrev ut pratbubbla med text från datorn. Skojade till det lite.
Fått lite noja på det här med att dekorera tändsticksaskar. Här är en jag gjorde till tärningsspelet på nyårsafton. Det var Malin, som spelade till sig den.



en vit ask med lite silvertråd och pärlemohjärta

Nej, nu ska jag gå och lägga mig och läsa, tror jag. Ska ju upp tidigt imorgon och tvätta täcken. Ska en sväng till mamma i Mantorp och fika ihop med henne och mormor oxå. medan täcken hänger på tork....
Godnatt!
Kram betty 


Kommentarer
Postat av: Sunblizz

Så söta tändsticksaskar =) !



Ja, jag har börjat använda distresser mer och mer. De känns lite mer oljiga än akvarell och ibland tycker jag att det är svårt att bedömma färgmängd till penseln...men de ger ett väldigt fint resultat! Jag tror du kommer att gilla dem =)



kram, sara

2009-01-05 @ 22:24:41
URL: http://sunblizz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0