Mer bloggodis att vinna

Allt det här kan du vinna hos Sunblizz


Kila in här, och se hur du ska få chans att vinna det....

För övrigt idag har vi varit i ridhuset igen. I morse kl. 9.00 hade vi hyrt det. När vi lastade var det - 12 grader. Hu, vad kallt! När man gick in i ridhuset var det som att kliva in i en frysbox. Men det var det värt. Prinsessorna var lika duktiga idag. Lina provade att lägga 20 m volter i trav med lite böjning i bålen (drev rejält med innerskänkeln) och tänk att Bosse förstod direkt. Kanske har min träning vid hand gett något. :)
Sen har adam varit här och hjälpt till att koppla in Linas bärbara till nätverket. Så nu kan hon surfa inne på sitt rum.
Jag har gjort ett par tändsticksaskar oxå. Tyvärr ingen bild på dem nu, men det kommer. Eventuellt senare ikväll.
Har kollat på en film nu, Kopps. Rätt kul, faktiskt. Brukar inte kolla så mycket på film, har ju jämt annat att göra....

Imorgon har vi hyrt tvättstugan på Mjölby Hästcentrum, 8-16, så då får vi gå upp lite tidigt. Har en del hästtäcken och grejor som ska tvättas. Skönt att få det gjort.
Nej, nu ska jag nog in i pysselröran igen.
Ha det gott i stugorna.
/Kram Betty

Kommentarer
Postat av: Tesa

Tack för din kommentar! Det finns en länk till hur man gör rosorna under Kategorier-Dekorationer på min sida. Lycka till!

2009-01-04 @ 21:13:24
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Tesa

Tack för din kommentar! Beskrivning till rosorna hittar du under Kategorier-Dekorationer på min sida.

Lycka till!!

2009-01-04 @ 21:15:22
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Sunblizz

Åh vilka söta ord du lämnade hos mig tack Nu ska jag titta runt på din sida :o)



Håller tummarna i utlottningen ;o)



Kram, Sara

2009-01-04 @ 21:54:32
URL: http://sunblizz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0