Hög puls

Tycker jag börjat det nya året riktigt bra. I allafall ur motionssynpunkt. Eller vad sägs om promenad nyårsafton, nyårsdagen och idag. Det är vår vanliga runda, som är nästan 5 km. Inte dåligt va´?
Dessutom har jag precis kört mitt första pass med Paolo. Nybörjarpass 1. Inte nog med att jag hade Paolos vakande öga över mig, utan Lina var med och coachade oxå. Tog tid och peppade mig. Det var svettigt ska jag säga, men det känns skönt nu efteråt. Får väl se hur det känns senare idag. Och i morgon.... Har bestämt mig för att köra 2 dagar i sträck och sen vila en dag osv.
Ikväll ska vi till ridhuset med Bosse igen. Ska nog börja jobba lite vid hand, med att träna undan för skänkeln. Brukar vara bra att börja så. Hon verkar ju vara himla lättlärd så det går säkert bra.
Nej nu ska jag käka lite lunch. Sen ska jag nog pyssla lite. Passar på att "unna" mig lite pysseltid så här på ledigheten.
Ha det bra!
Kram Betty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0