Shopping m.m.

Igår var vi med Bosse i Mjölby. Då blev det lite travbommar, för att variera lite. Det gillade hon! Det blev lite mer trav än sist, och ett par skänkelvikningar åt båda håll. Gick utmärkt! Hon är så duktig! Imorgon blir det nog Ljungby istället, för omväxlings skull. Svårt att rida här ute. Vägen är snorhal, så det hjälper inte med broddar när hon skuttar runt. Får bli lite ridning i ridhus nu ett par gånger innan vi ger oss ut i snön.
Mamma, Roger, Sandra och Smilla kom hit en sväng igår oxå. Smilla red på Kalle, och gissa hur söta de var. Ska försöka lägga in lite bilder på dem morgon. Årets sötaste! Jag lovar!

Idag har Lina och jag varit i Linköping (på Tornby) och shoppat. Först stannade vi till i Mantorp på Travshopen, och köpte ett par nya boots till Bosse, och ett stalltäcke till Kalle. Han blev så fin!
På Ikea köpte vi en jättesnygg byrå i betsad ek till badrummet. Ska monteras imorgon! Lite annat smått och gott blev det oxå. Paket till tärningsspelet på nyår bland annat. Vi passade oxå på att luncha på Ikea, tillsammans med mamma, Roger, Sandra och Smilla. 
 På skopunkten blev det gummistövlar till Per och mig, medan Lina inhandlade ett par nyårsskor, svarta pumps, med lite bling.
Mitt roligaste köp, blev en videokamera på Elgiganten. Den ska laddas imorgon och provas i ridhuset.

Nu ikväll har jag uppdaterat vår och klubbens hemsida. Tog lite tid, kan jag säga, men blev rätt nöjd. Kolla gärna in och lämna oxå ett avtryck i gästboken! Klicka här, så kommer du dit!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0