Kallt

Fy vad det är kallt ute. Jag gillar INTE vintern! Det är bara en massa jobb med all snö, skotta, se till att det inte fryser i stallet, halt, kallt. Usch! Helst vill man bara kura inne!
Idag har vi monterat nya byrån och fixat lite med att plocka i en massa grejor i den. Tycker egentligen att den blev lite stor i badrummet, men, men. Den rymmer mycket grejor, och det var tanken när jag köpte den. Kunna stuva undan lite grejor som tar plats i badrummet.
Efter lunch åkte Lina och jag till Mjölby och handlade lite. Mat och dryck till nyårsfesten skulle inhandlas. Lina hittade en kofta som hon ska ha på nyår till sin klänning. En svart enkel kofta. Jättesnygg!
När vi kom hem fixade vi iordning Bosse ocvh åkte en sväng till Ljungby och red. Hon var kanon! Idag blev det lite galopp oxå. DET var kul tyckte både Lina och Bozetti. Jag passade på att testa min nya videokamera. Får se om jag kan lyckas ladda upp någon film här imorgon.
Vill ni se lite vinterbilder på hästarna kolla in här.
Nu ska jag gå och sova.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0