Onsdag 26 augusti 2009

Något bättre i ryggen, men fy vad detta ryggskott hänger i. Jag som är så sugen på att spela golf, och rida (Lina fick ta min lektion i måndags oxå). Hoppas kunna spela lite i helgen i alla fall.
Har haft föräldramöte i "min" klass ikväll. Det var kul, för det var bra uppslutning.
På fritids gör vi smycken denna vecka, som veckans pyssel. Det är roligt. Idag har vi gjort örhängen och ringar. Gissa om det är uppskattat!

På hästfronten är det lugnt. Bosse går i hagen på dagarna, tillsammans med sina "pensionärer". Hon busar till lite ibland, men än så länge håller hon sig rätt lugn. Hoppas att hon inte blir för stökig av att vila. Tänkte gå ut och gå lite med henne. Bara som lite träning. Bra att  hålla igång hjärnan lite på henne, så hon inte blir helt "försoffad".

På fredagkväll ska jag, Kicki och Cissi Ö, till Cissi E. Ska bli jättekul! Annars har vi inget inplanerat i helgen. Inte än,ialla fall. Vi skulle egentligen åkt  till Motala med Bosse, och ridit kvalet till championatet. Men nu vilar hon ju, så då blev det inget med det. Faktiskt skönt att bara ta helgen som den kommer. Ska nog göra lite kort oxå. Har en del beställningar. Gjorde ett till grannarna, som de ska skicka till en man som fyller på fredag. Tog ett foto på det, men orkar inte ladda upp det här nu. Får se om jag kan lägga ut lite bilder i helgen.

Nej nu ska jag värma vetekudden - igen - och kurera mitt ryggskott. Ha det bra....
/Betty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0