Måndag 10 augusti 2009

Första dagen på jobbet efter semestern!!! Kändes ändå helt ok, faktiskt. Men jag hade inte haft något emot att vara mer ledig. Finns ju massor att förströ sig med när man är ledig. Dagarna bara rusar ju iväg.
Igår var vi på golfbanan, och jag var såååååå nära att fixa mitt officielle hcp. Hade 16 poäng på de sista 9 hålen. Trots att jag streckade hål 10 och 18. Skit! men som sagt, nära gills inte. det är bara att ta nya tag. Kul som tusan är det, och svårt som attan!
Idag var det inte bara jobbstart, utan även första ridlektionen för terminen. Stöön, vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon och i övermorgon. Hade Cyrano ikväll, och han var jättefin. Kändes inte alls så stel i vänster sida, som han brukar. Kanske beror på att det var första lektionen han gick för terminen oxå. Får se hur han är nästa vecka. Kul, men svettigt var det.... :)

Ätit min älsklingsmat ikväll, ugnsstekt lax, kokt potatis och romsås. Mmmmmm!
Nu ska jag surfa runt lite innan jag ska sova. Börjar inte förrän halv tio imorgon. Nice!
Krama varandra därute.....
/Betty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0