Skojiga stämplar m.m

Har ni sett vilka skojiga stämplar? De är från Forma hantverk. På deras blogg, har man chans att vinna dem.





Vårt vattenparty igår var hellyckat. Gissa om det var blöt personal. Jag som inte trodde att jag skulle bli så blöt, hade "bara" bytt om till shorts och linne. Hade inte heller med extra underkläder. Vilket var en stor MISS. Jag var som endränkt katt, efter att barnen kommit på att det gick att hälla på mig oxå. Det började med litegarnn, och då skulle inte jag vara sämre. Sen blev det bara blötare och blötare. MEN va´kul vi hade..... Man får bjuda på sig själv ibland. Får se om jag kan få in ett kort från partyt. Måste redigera lite först.

Ikväll har jag börjat förbereda inför helgen. Har provat och strukit kläder. Både till själva bröllopet, och sen till "kryssningen". Efter vigseln, ska vi alltså åka på kryssningsfest. Ska bli jättekul! Det var längesedan vi var iväg på något sådant. Kommer ta massor av kort, hoppas jag. Nej, nu ska jag slå in paket.
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Tesa

Vilka härlig krabater! Tack för din kommentar hos mig! Trevlig helg!

2008-09-12 @ 09:06:27
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0