Ny vecka

Jamen, så var det måndag kväll, igen.
Ikväll har jag hjälpt Lina med hästarna. Jag ryktar och gör dem klara, och hon rider. Det går lite snabbare då, och det behövs nu när hon har 3 som ska ridas. Skönt att det varit bra väder idag, då blir det ju inte mörkt så snabbt. Per har varit i Vadstena och tränat med ett pojklag, han lovat hjälpa till med.
Jag gjorde en jättegod sallad, som vi åt ikväll. Mums!
Har pratat med Petra och vi har bestämt att vi ska ha pysseldag på söndag. HELA dagen! Passar på när Per är borta. Han ska till Sälen och........just det, spela golf. Åker på onsdag.
På söndag blir vi ett helt gäng, som ska pyssla: Petra, Alma, Hanna, Jenny, Lina och så jag. Ska bli så kul!

Nu ska jag krypa i säng, och kurera mig. Har grymt ont i halsen, och känner mig lite vissen. Har tagit en Ipren, för som vi brukar säga Kicki och jag, "jag vägrar att dö".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0