Dags att sova

Nej, nu har tiden bara rusat iväg..........igen.
Har stökat nere i köket med rosépepparbiffar, och kasslergryta, och nu är det dags att lägga sig. Hämtade Lina och Frida i Mjölby oxå. De har varit i Linköping, käkat och varit på bio.
Imorgon är det vår stora PYSSELDAG. Klockan 10.00, kommer tjejerna hit. Jag fixar lunchen, så fixar de med fika. Så jag gjorde en kasslergryta ikväll, så är det bara att koka potatisen imorgon. Man vill ju inte "slösa" tid med att stå och laga mat. :). Därför måste man förbereda lite. Måste ju tänka på vad man lagar till, så Petra kan käka det oxå. Attså glutenfritt.
Har faktiskt hunnit med att sprätta bort brodyren på ett dressyrschabrak, som jag ska ta med upp till Cindy på lördag. Vi ska ju upp till Stockholm på bröllop då. Självklart måste vi hälsa på lilla "Busan" oxå.
Nej, nu går jag o sussar. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0