Bröllop

Idag har det varit full fart efter jobbet. Lina och jag åkte ganska direkt med Magnum och Meja till Sissi i Gottlösa, där de ska bo inatt. Imorgon ska ju Lina rida DM på dem. Utan att jag är med! Det är första gången hon tävlar och jag inte är med. Känns jättekonstigt!! Men jag har så underbara vänner som ställer upp och hjälper henne imorgon, både med markservice under dagen och sen med att köra hem henne och hästarna.
TACK, ALLA NI!!!
Så nu måste vi hålla tummarna att det går bra på tävlingen oxå.

Per och jag åker ju på bröllop till Stockholm. Det är Gunnel och Patrik som ska gifta sig. I Djurö kyrka, och sedan är vi medbjudna på kryssning tillsammans med brudparet. Tror vi blir ca 40 st. Ska bli så kul, och mysigt. Nästan som en liten semester. Lovar att ta många bilder.
Nej, nu måste jag packa lite som jag ska ha med.
Vi hörs efter helgen.
Kram på er allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0