Äntligen

Har jag tagit mig i kragen och ska skriva lite igen. Det var ett tag sedan nu. Har fått kommentarer av kompisar om att jag inte skriver här tillräckligt ofta. Ska skärpa mig. Jag lovar....
Det har varit lite mycket sista tiden, framförallt med alla känsloir runt försäljning runt  Magnum, och hans resa.

I lördags kom Bozetti hit. Det var på darriga ben hon klev ur transporten efter sin långa resa. Det funkade direkt med henne och Kalle i hagen, när vi släppte ihop dem. Jätteskönt! Hon var lite orolig första dygnet, och det kan man ju förstå. Komma till ett helt nytt ställe, med nya männinskor och ny hästkompis. Men nu verkar hon funnit sig tillrätta. Igår skrittade Lina ut på henne en liten bit, bara för att hon skulle få göra något, och att vi skulle se hur hon verkade. Det gick bra, hon var lite spänd och så, eftersom allt var nytt. Jag gick bredvid och höll henne lite lätt i ett grimskaft, för säkerhets skull.
Idag gjorde vi om samma sak, men tog en längre tur. Då travade Lina lite med henne oxå. Det gick jättebra!  Hon är så duktig! Trots att det blåste och hon skulle gå förbi lite nya saker, var hon lugn och fin. Lina var helnöjd!
Imorgon får hon nog bara gå ut och gå en sväng. Lina ska till Sissi och rida lektion. Hon ska få låna en häst att rida på. Vi vet att det är en stor 6-åring, som är välutbildad. Jättespännande!

Passar på att lägga in lite bilder på kort jag gjort i helgen. Jag fick beställning på 4 inbjudningskort av Bea. Så här blev de:

  

  

Lämna gärna ett avtryck om du är här inne och hälsar på.....

Kommentarer
Postat av: Fija Staaf!

Så otroligt snygga kort :)

2008-10-24 @ 17:58:11
Postat av: Betty

Tack, Fija!

2008-10-24 @ 21:23:47
Postat av: alma

Guud va fina Halloween korten vart.... kram

2008-11-05 @ 11:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0