Vinn blogg candy hos Tesa

Detta kan du vinna hos Tesa. Kika in och var med på utlottningen.



                                          OCH det här:



Asken är ju bara FÖR fin....
Idag har jag försökt redigera den första animerade filmen, vi börjat med på jobbet. Det går sådär. Tar mycket tid, och strular en del. Men det är roligt. Få se om jag kan få ordning på det i helgen. När jag ska titta på det jag satt ihop, hänger sig datorn varje gång. SÅ SURT!!!  Men men.....

Ikväll var vi och handlade på City Gross och sen har vi käkat lax och potatis med romsås. Jättegott! Provade även ännu en glöggflaska av de som var med i presentasken från Malin och Pierre. Det var -04:an vi testade. Med smak av vinteräpplen. Den var jättegod.

Bozetti har vi bara skrittat en jättekort tur på idag. I blåst och lite snö. Mest för att kolla hur hon reagerade på vädret. Hon var supercool! Härligt!
Nej nu ska jag surfa vidare....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0