Helgen är här

Äntligen fredag! Så känns det efter denna veckan. Vet inte varför egentligen, men jag har känt mig så trött ända sedan början av veckan. Men nu är det helg och jag ska sooova länge imorgon. Eller rättare sagt, jag ska upp och ge hästarna käk, släppa ut dem och sen hoppa tillbaka i sängen igen. Tror jag......
Lina är hos Sara i natt, och de ska vara i skolan i morgon på öppet hus. Per åker till Stockholm imorgon med handbollslaget han tränar. Så jag ska "ta hand" om mig själv lite. Sova och så:)
Här är en bild på Sofie och Cosby från träningen i måndags   
Tyvärr är det ingen bra kvalité på bilden, eftersom det är så mörkt i ridhuset.               Foto: LIna Wahlborg

I går var vi med Bozetti i Mjölby. Josefine (ridskolechefen) red lite på henne, som vi kommit överrens om. Det gick jättebra. Bosse var lite spänd först, ganska nytt ridhus (löshoppade där i lördags) med två(!) speglar, och sen en ny person som skulle rida. Vi tog det väldigt lugnt, det var bara lite skritt och trav. Men hon var så duktig, och Josefine tyckte det kändes bra. Traven var såå fin! Vi ska dit igen om två veckor, för nästa vecka är Josefine bortrest. Känns bra att få hjälp av henne, hon är lugn och jättegullig, som person.
Nu ska jag nog gå och lägga mig. Passa på att komma i säng lite tidigt. Har hunnit se och röstat på Johan Palm i Idol, oxå. Håller tummarna för att han får vara kvar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0