Yippie

Jag är så glad! Har vunnit Tesas utlottning av väggcitat. Dessutom ett citat som är ett av mina favoriter: carpe diem. Hurra!!
Idag har jag hållt på och stökat hela dagen. Slagit in julklappar, gjort julgrupper, städat, strukit juldukar (inte så många-dukar är ju inte min grej) och pyntat med lite tomtar. Har lite mer städning kvar imorgon oxå. Passar på att göra lite extrafint nu till jul.
Tyvärr kan jag inte lägga ut några bilder idag, då de som jag skulle lagt ut, är kvar i kameran, som Lina har med sig. Hon har åkt till Linköping, där hon och några kompisar skulle göra julgodis, och sedan gå ut.


Har gått en liten bloggrunda och hittade denna tävling hos MOSTERS. Det är utlottning av ett hemligt paket. Det är ju såå spännande.

                                              

Nu ska jag göra min kärlek sällskap i soffan, en stund.
Ha det så bra tills vi hörs igen

Kram Betty

Kommentarer
Postat av: Tesa

Hej! Kul att du gillade vinsten :o) Lägg gärna ut en bild om du sätter upp väggcitatet. Kul att se. Kram

2008-12-22 @ 21:25:29
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0