Presenter

Idag var vi i Mjölby och löshoppade med Bozetti. Den hästen kan hoppa! Hon tycker det är jättekul, och fattade direkt vad hon skulle göra. Idag höjde vi upp lite, och hon hoppade urbra. Mycket hinderklok häst. Josefine sade till Lina att det kanske blir en hopphäst det här. Kul tycker vi att hon även hoppar bra.
Nu ska hon som sagt få några veckors semester. Det kommer hon nog tycka är skönt.
Ska snart ut och ta in henne och Kalle från hagen. Sen ska jag duscha och fixa till mig lite. Vi är bjudna till Malin och Pierre ikväll. Har faktiskt fixat till lite egengjorda presenter att ha med mig.
Dekorerat två ljus med stämplade motiv (ängel), och sen förpackat i presentfolie med snöre upptill. Även dekorerat en stor tändsticksask, som jag tyckte passade tillsammans med ljusen.
Lägger ut lite bilder här nu, och hoppas att de inte ser det innan vi kommer dit.

    
                                            ask-framsida     ask-baksida

Ha en fortsatt trevlig lördag!
Kram Betty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0