"Helgrusning"

Herregud, nu är det redan söndagkväll. SÅ fort det går. Idag har det varit auktion, så vi har varit där och hjälpt till, Per och jag. Det var meningen att vi skulle till ridhuset med Bosse ikväll, men dels drog auktionen ut på tiden, så vi var hemma senare än vad vi tänkt, och sen är det så kallt, så vi tar det imorgon förmoddag istället. Eftersom vi inte lastat på ett par veckor, är det skönare att det är ljust, om hon "tar lite tid på sig" innan hon går in:-).
Tänk att julen redan är slut. Den tar slut alldeles för fort. men så är det, med saker som är kul/bra. Jag är så supernöjd med mina julklappar. Har ju faktiskt inte berättat vad jag fick. Förmodligen har jag varit JÄTTESNÄLL, för jag fick massor.
T.ex.
10 Måsentallrikar
klocka (från USA)
svarta stallboots
pyjamas
Scrapgrejor: stickles, embossingpulver, skärblad till min maskin, dekorationer
vita ljusstakar och ljus-allt gjort av stearin
strumpor
parfymer, 2 st
duschkräm, 2 st - en Hello Kitty
deo
pengar
lotter
mascara
choklad, flera olika
handkräm
body lotion
scarf
dagkräm
Säkert något mer som jag inte kommer ihåg. Sen lyckades jag spela till mig lite skojiga saker på tärningsspelet oxå. Alla blev nöjda med klapparna de fick, så det var med andra ord en alldeles fantastisk jul. Mycket god mat, dryck och godis.
Nu ska jag gå och pyssla lite tror jag.


Kram Betty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0