Stockholmsbesök

Ikväll har vi varit hos Sissi Lilja och tränat med Meja. Hon gick jättebra. Lina var supernöjd. Det bådar gott inför helgens dressyrtävling i Mjölby.
I morgon kommer en av Gunnels elever ner från Stockholm för att provrida Cindy. Tjejen som ska prova henne, heter Mimmi, och är 12 år, tror jag. Jag har pratat med mamman, och de verkar bra. Det är även bestämt att en annan av Gunnels elever kommer ner på torsdag, för att prova Cindy. Även en familj från Småland, har hört av sig och visat intresse. Så i morgon efetr jobbet, bär det av upp till Bockarp, för att hämta hem våran lilla älskling. Sen har vi hyrt Cervins ridhus kl. 18.30, så Mimmi kan rida inomhus. Ska ju bli dåligt väder, säger de som vet.....
Nej nu får jag hoppa i säng, och läsa en sprillans färsk tidning, som kom på posten idag. Scrapbooking m.m. :)
Gissa om jag längtat tills jag kan börja läsa.....
Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0